Informatii despre livrare si politica de returnare

Informatii despre livrare si politica de returnare

Livrare

  • termenul de livrare din momentul primirii comenzii este de 24-48 ore
  • comenzile primite in zilele de sambata si duminica, precum si cele din zilele de sarbatoare vor fi onorate in primele zile lucratoare
  • agentul de curierat al SportsShuttle este DPD. In cazul in care clientul solicita folosirea unei alte companii de curierat rapid, acest lucru este posibil cu specificarea clara imediat dupa trimiterea comenzii si preluarea de catre client a riscului termenului de livrare
  • costul transportului se calculeaza conform grilei standard a DPD si care considera greutatea volumetrica, nu greutatea in sine a produsului (metoda standardizata a tuturor curierilor)
  • pentru zonele neacoperite de catre DPD, acesta va calcula o taxa suplimentara conform grilei publicate pe siteul oficial sau care poate fi comunicata de catre SportsShuttle la solicitare
  • pentru zona Bucuresti transportul poate fi asigurat de catre SportsShuttle prin mijloacele proprii in termen de maxim 24 ore (in functie de disponibilitate si volumul produsului/elor)- cost transport- 15 RON
  • produsele cu transport gratuit sunt marcate corespunzator

Politica de returnare

  • Legislatia din Romania reglementeaza prin OUG 34/2014 (http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf) drepturile consumatorilor in cadrul contractelor de achizitie online
  • Termenul in care produsele pot fi returnate, este de 14 zile din momentul primirii acestora de catre consumator.
  • Returnarea va fi validata doar in conditiile in care ambalajul este nedeteriorat, produsul nou, fara urme de utilizare, in aceeasi stare in care a fost livrat de catre SportsShuttle
  • Costul returnarii coletlului catre SportsShuttle va fi suportat integral de catre consumator
  • In situatia in care produsul livrat se dovedeste a prezenta defecte de fabricatie termenul de notificare scrisa catre SportsShuttle este de maxim 48 de ore de la documentul de receptia coletului.
  • In situatia receptiei unor colete deteriorate in timpul transportului, va rugam sa specificati acest fapt pe documentul de receptie al curierului rapid. Pe baza acestuia va putem inlocui produsul, in cazul in care se dovedeste ca a avut de suferit la transport